نمایشگاه رسانه ملی دیجیتال
نمایشگاه رسانه های دیجیتال را می توان مهم ترین فعالیت صورت گرفته ی مرتبط با اکوسیستم محتوای دیجیتال دانست که در آن محصولات ، سرویسها و خدمات این حوزه در معرض دید عموم مصرف کنندگان قرار میگیرد . با تغییر رویکرد مدیریت جدید سیزدهمین دوره این نمایشگاه ، نه تنها عنوان کسب و کارهای فرهنگی درفضای مجازی را به خود گرفته ، بلکه رویکرد تعاملی آن نیز به B2B تغییر کرده ، این رویکرد به جهت اینکه تاکنون به صورت عملیاتی در نمایشگاه های ایران پیاده سازی نشده اهمیت و دقت مسئله را دوچندان مینماید . عنوان B2B گرچه عنوانی پرطمطراق می باشد، اما به دو دلیل باراجرایی و عملیاتی سنگینی را بر دوش متولیان برگزاری نمایشگاه وارد خواهد کرد. اول اینکه چون با متخصصان رو به رو بوده و هر گونه نقص دراجرا به شکل مشهودی به چشم میخورد و دوم اینکه نیازها ،خواستها و به اشتراک گذاریمنافع و تسهیم درآمد در شرکتهای بزرگ وکوچک تفاوت معناداری دارد و همسو نمودن این تضارب منافع کاری پیچیده و دشوار است . جدا از مسائل مطروحه، عملیاتی کردن حوزه ی B2B )در قیاس با B2C ( به صورت ماهوی فعالیتی سنگین می باشد و خلا تجربه های عملیاتی در این حوزه نیز، بر پیچیدگی مسئله می افزاید. به همین دلیل موسسه فرهنگی دیجیتال نوژان بعنوان بازوی اجرایی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با تکیه بر نیروهای متخصص خود و پتانسیل استان اصفهان در این حوزه اقدام به برگزاری این نمایشگاه نموده است . اصفهان سیتی سنتر نخستین و بزرگ ترین مرکز تجاری، فرهنگی، تفریحی و گردشگری کشور است که به عنوان چهارمین مرکز خرید بزرگ دنیا نیز محسوب می شود. یکی از مهم ترین اهداف ساخت این مجموعه ایجاد تسهیلات جهت تامین نیازهای زندگی روزمره شهروندان زیر یک سقف است. این مجموعه بزرگ تجاری، فرهنگی، تفریحی و گردشگری، در 7 طبقه طراحی شده است. دو طبقه پاركينگ مسقف زیرزمین با ظرفيت پارک 5500 خودرو ایجاد شده است و سه طبقه همکف، اول و دوم شامل مركز خريد (Hyper Star)، واحدهای فروشگاهی، فودکورت، نگارخانه، رستوران و کافی شاپ ها آماده خدمت رسانی است. دو طبقه سوم و چهارم نیز شامل مجموعه سینماها، مرکز همایش های بین المللی، فود کورت و رستوران ها، موزه، شهربازی، مجموعه دانشگاه ها و مراکز خدمات رسانی است.پلان نمایشگاه